DERSİMİZ DRAMA  E TWİNİNG PROJEMİZ

DERSİMİZ DRAMA E TWİNİNG PROJEMİZ

       Okulumuz 1/C Sınıf Öğretmeni Vildan ERTÜRK , 2/A Sınıf Öğretmeni Neşe ŞİMŞEK, 2/C Sınıf Öğretmeni Tuğba ÜNAL, 2/E Sınıf Öğretmeni Serap TURAN, 4/E Sınıf Öğretmeni Nuray YILMAZ, 4/F Sınıf Öğretmeni Esra KILINÇ YİĞİT tarafından "DERSİMİZ DRAMA"  eTwinning projesi uygulanmaktadır.

         Bu proje ile bir öğretim yöntemi olarak kullanılan yaratıcı dramanın planlanan etkinliklerle derslere entegrasyonu sağlanmaktadır.Böylelikle hem öğretmenlerin çeşitli drama tekniklerini etkili bir biçimde kullanması sağlanıyor hem de öğrencilerin eş zamanlı bir şekilde, oynayarak, eğlenerek kazanımları kazanması sağlanmaktadır. Isınma oyunlarıyla başlayan drama planları yine etkinliklerle dolu bir öğretim ile müfredattaki kazanımı kazandırmaktadır. Drama değerlendirme bölümünde kullanılan web2 araçları ile öğrencilerin bilgisayarı ve interneti eğitim amacıyla doğru kullanmalarını sağlamaktadır.

       Öğretmen olarak bizler bir öğretim yöntemi olarak yaratıcı dramayı kullanma, yaratıcı drama tekniklerini amaca uygun olarak kullanma, yaratıcılığı ve hayal gücünü geliştirme, yaratıcı drama ile ders planlayabilme, yaratıcı drama süreçlerini planlayabilme, drama lideri olarak süreci yönetebilme hedeflerini kazanırken;

          Öğrenciler ise yaratıcılığı ve hayal gücünü geliştirme, kendini tanıma, gerçekleştirme ve başkalarıyla iletişim becerisini geliştirme , demokratik tutum ve davranış geliştirme, estetik davranışlar geliştirme, eleştirel ve bağımsız düşünebilme becerisi geliştirme, iş birliği yapabilme ve birlikte çalışabilme becerisi geliştirme, sosyal duyarlık yaratma, duygunun sağlıklı bir biçimde boşalımı ve kontrolü, dil gelişimi, sözel ve sözel olmayan ifade becerisi geliştirme, teknolojiyi verimli ve faydalı bir biçimde kullanabilme becerilerini geliştirme hedeflerini kazanmaktadır.

11.10.2019 1237

11-10-201911-10-201911-10-201911-10-201911-10-201911-10-201911-10-201911-10-201911-10-201911-10-201911-10-201911-10-201911-10-201911-10-201911-10-2019